Vattenmelon!

Åh, jag har i flera veckor varit sugen på vattenmelon, nu har vi en hel drös där hemma! Åt typ en halv igår, nä, inte riktigt men åt en massa, mums! 

Gårdagen måltider:
8.45: Yoghurt med müsli och en nektarin
11.30: Ris med Thaigryta gjord på kyckling, cocosmjölk, ingefära, röd currypasta, paprika, vattenkastanjer + massa andra grönsaker.
Mellanmål: Nektarin
16.45: Vattenmelon och en liten bit kladdkaka (fy skäms)
20.00:  Avokado, räkor, lax, ett ägg och en röra på lätt creme fraiche och rom.

Ja, en relativt nyttig dag. Inget gods på hela dagen, det är typ rekord på en massa veckor, det har alltid slinkt ner en liten bit, Jaa, jag är sockerberoende, duktigt! 

Idag blir det lite tokigt, jag glömde lunchen hemma så får äta från matsalen, kallops, blää, jag tycker inte alls om det! Och sen blir det nog inte mer riktigt mat idag, blir typ lite snacks och mellanmål på bussen, har köpt en risifrutti, nötter, vindruvor och annan frukt sen får vi se om vi käkar något snabbt när vi kommer till Gbg! 

Nu måste jag gå och flytta min bil som jag ställde på gästparkeringen imorse för jag var sen som sjutton! ;)



Kommentarer
Postat av: Nina

gott =)

2009-07-10 @ 09:17:22
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag bor ihop med pojkvännen och börjar studera fashion marketing i höst =)

2009-07-10 @ 09:53:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

ååh jag blir så himla glad om du ger mig en röst! puss o kram

2009-07-10 @ 10:09:43
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0