Trött...

Jaa, igår kväll var som vanligt one of a kind. Det var 5 år sen sista vi träffade allihopa och hade hur trevligt som helst. Kom hem sent, sådär vid 00.30 och var då riktigt trött! Det är kjag fortfarande, idag har jag städat eftersom Nina och Walker ska sova här ikväll! Imorgon ska vi en kvick snabb till Halmstad, jaa, du läste rätt, vi hinner typ bara vara däri några timmar, men Nina har lovat att vi ska häls apå J-brödernas nyöppnad restaurang. Sen på kvällen ska jag träffa Moms :)

Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder från i fredags och igår, men igår blev det inte många bilder...får bli desto fler ikväll och imorgon istället.

Mamma & mia på Lilla torg

Sara & Anna, pusskalas

På Hallands
Kvällen slutade utanför hålet i väggen ;) 

Nu tänkte jag gå ut och springa...får se om jag orkar dock, haha!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, verkligen.. =)

2009-07-26 @ 14:43:24
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0