Sorry!

Har inte skrivit på ett tag, men har inte orkatöppna datorn, varit sjuk, eller ja, är sjuk men på bättringsvägen idag..så trist att må dåligt när det är s varmt ute. Idag tror jag allt att jag kanske lägger mig en stund i solen idag, fast jag vet att man inte ska. Imorgon blir det back to work, skönt att det är fredag imorgon! Nästa vecka är den sista på jobbet, så skönt, fast jag har ju inga planer för resten av sommaren så hade nog kunnat stanna några veckor till för att tjäna pengar, men men...
Fick också svar från försäkringsbolaget igår att jag typ knappt får något för resan, jag for totalt 3000:- för själva resan, kul, den betalade jag 11000 för och får tillbaka 3000, nä, det är fan riktigt illa!! så totalt får jag typ 5000:-, känns som ett jävla lurendrejeri, usch för försäkringsbolag!!!

Nu ska jag fixa frukost och visst ja, min myttighet har inte heller varit på topp nu när jag varit kass, ska ta nya tag snart och efter jag slutat jobba ska jag sätta igång på riktigt! 


Har fortfarande inte fått i mig någon frukost, illa! Har dock dammsugit Hela huset, förutom mitt rum som man knappt ser golvet på, måste åtgärdas idag!

Kommentarer
Postat av: em

answ: hah ah det är sant, hoppas på de ;D

2009-07-16 @ 12:41:42
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: sandraochsofia

lämnar ett litet avtryck :)

2009-07-16 @ 14:28:22
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays
Postat av: emma

hoppas du har en fin torsdag?(:

2009-07-16 @ 16:05:58
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0