skit också!

Jag har glömt mitt ID-nummer till skolan, hur jobbigt är inte det och hur sjutton ska jag lyckas komma på det, står ju inte ens på mitt kort! Jag som skulle in och kolla it's learning, joooobbigt!

Oh well, Ikväll blir en nice kväll det kan jag lova! Först blir det liten powenap när jag kommr hem från jobb hoppas jag iaf att jag hinner med. Sen in till Malmö med mamma för att möta upp Mia och käka på Grappa, mums! Sen bär det av till Lund med tåget där jag ska hem till Sara och dricka vin sen blir det nog allt utgång till Hallands skulle jag gissa! Jag hoppas på en riktigt lyckad kväll, som inte blir allt för alkoliserad, ska trots allt orka med det finfina kalaset imorgon. Det kanske jag inte ens har sagt! Men mina "kusiener" från USA kom hit idag och det blir stor stor fin fest på Ystad saltsjöbad imorgon, vi lär ju bli typ minst 60 pers...sen ska Nina ("kusin") och hennes man Walker bo hos oss söndag-måndag! Det ska bli riktigt riktigt kul att träffa de, sista jag träffade de var när jag bodde en vecka hos de 2006 i Colorado och hennes syrra och föräldrar har jag inte träffat sen Greta dog och de var i Sverige på begravningen. Så jag hoppas helt enkelt på en sjukt lyckad helg! 
Tror jag kommer vara lite dålig med uppdateringarna, eller jag anar det! Men vi får se! 

Vad ska ni göra i helgen?

Sista halvtimmen på jobb för denna SOMMAREN, så skönt att vara ledig sen, wiihaa! 

Mia & jag på Koi förra sommaren!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg :9



Ha en trevlig kväll



Kramis

2009-07-24 @ 16:18:47
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Ullis

såg dig & din mamma på busstationen (a)

2009-07-25 @ 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0