Nu vill jag ha helg!

Som i nu! Jag har inte gjort något vettigt idag, inte ens tittat i skolböckerna, har bara surfat runt på olika sidor! Har verkligen ingen energi till att plugga, här är så fruktansvert varmt på kontoker så man kan inte koncentrera sig! Jag vill bara hem och sen fixa det jag ska fixa, lägga mig i solen och sova där en stund sen bär det hem till Johan där jag möts av Emelie och Martin, filmtittande är det som gäller ikväll, ska bli riktigt könt och jag ser fram emot att träffa Martin, längesen nu ju :(

Ser dock ännu mer fram emot att kunna ta sovmorgon imorgon, ingen klocka som väker mig! Förhoppningsvis sover jag inte allt för länge då jag måste sticka och köpa nya solbrillor eftersom mina är ihoptejpade ;) och en ny bikini, för den har jag lyckats bli av med! Hur lyckas man bli av med en bikini? Jag har inte ens använt den detta året, men jag kan verkligen inte hitta den, och jag som verkligen gillande den, suck :( Men men, jag får försöka hitta en ny, vet dock inte alls vart jag ska leta. Borde kanske köra till Nova och kolla där antingen idag (får se om jag orkar/hinenr) eller imorgon, fast det blir ju lixom åt helt fel håll! Ska ju hem till Mia imorgon och hjälpa henne och fixa till morgondagen fest, wiie, ska bli riktigt skoj!
Nä, nu ska jag gå utanför kontoret och sätta mig en stund i solen! Fast jag kommer typ svettas bort där ute, men men, får lite färg iaf och det är välbehövligt!

Har ni det bra? Vad gör ni?

/ Ida


Kommentarer
Postat av: ida

Sv: HAHAHAHAHha omg haha va konstigt !

men nu är solen framme det är skönt ! :D

villket vackert namn du har (; grrrr

2009-07-03 @ 13:58:11
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Sv: haha det ända som är krävande är att stiga upp på morgonen ! x)

2009-07-03 @ 14:02:39
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: ISA'S STYLE

sv: Ja usch! önskar att han kunde följa med överallt! Men det går ju tyvärr inte:(



KRAM

Isa

2009-07-03 @ 14:44:14
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: ja precis! Alltså jag är helt död när ja kommer hem och man orkar inte ett skit... tråkigt är det !

Åh det är ja så dålig på att förklara men det står längre ner i bloggen :P

2009-07-03 @ 14:50:28
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0