Mysig eftermiddag

Ja, igår eftermiddag och kväll var väldigt mysig. Jag började med att direkt efter jobb åka hem till pappa, han fyllde ju år plus att jag skulle hämta en av hans gitarrer då Evelina ska låna den på söndag när hon ska ha spelning i Folkets Park! Sagt och gjort, nu ligger gitarren i min bil och väntar på att få komma till Evelina. Sen bar det hem till Mia, där jag hä'mtade upp henne för att sen åka hem till Linda. Där lyssnade vi på den nya friståendemusiken, som passar killarna superbra, riktigt bra takt och häftig musik, det måste ju vara lätt att dansa till om man är 8-11 år och kille ;) Jag sitter faktiskt och lyssnar på det i skrivande stund och gillar det skarp, nu kommer utmaningen, göra fritsåendet och ännu viktigare---> lära ut det till killarna, men jag ser fram emot det! Jag försöker lägga ut det här, men vet inte hur man gör, hjälp någon??! Är en Mp3-fil som ligger sparad på datorn??

Efter vi varit hos Linda så stack vi ner till stan och käkade thai/kina mat och sen bar det av till bion. Vi såg Harry Potter, jag vet inte vad folket som säger att den inte var bra menar för både jag och Mia tyckte den var skitbra! :) Fick en tår i ögat när Dumbledore dog, vem ska ni lösa allt lixom..eller ja, jag förstår ju såklart att det blir Harry, men ni fattar vad jag menar?! 
Jag gillade den iaf skarpt! 

Jag kom i säng när klockan var över halv ett så jag är duktigt trött idag, mindre än 6 timmars sömn är verkligen inte min grej! haha! 
Nu ska jag skicka ut mail till alla föräldrar i truppen och berätta när tävlingsdatum är i höst, vi vill inte att någon ska åka på semester igen!


Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: ja visst är han :)

2009-07-24 @ 11:02:48
URL: http://andreahansson.blogg.se/
Postat av: Rosita

Jag tycker inte att filmen var skitbra, men bra var den allt! :)

Har du läst böckerna innan?

2009-07-24 @ 11:03:39
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: emma

bra här ;D

2009-07-24 @ 11:06:55
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0