Moms!

Jag saknar min Moms! Vi har inte hunnits setts på hur länge som helst nu och det är inte bra, innan träffades vi flera gånger i veckan men nu finns det lixom inte riktigt tid, hon jobbar, jag jobbar och hon är i Vikhög hos sina Päron, jag har varken råd eller tid att köra ut dit efter jobb, eller det kostar helt enkelt för mycket pengar! Jag tycker du borde förflytta din rumpa tillbaka till Lund, OK?! Och till hösten blir det än värre....då flyttar hon till Göteborg min Moms! Jag vill inte det, men samtidigt förstår jag ju att hon gör det. Gustav bor där och det kan inte vara kul med långdistans. Men istället får jag lång distans till henne, kommer bli sjukt tråkigt utan henne! Hon är min bästa vän och kommer nog att vaar det långt fram över, jag hoppas och tror att vi altid kommer att vara vänner, oavsett vart vi bor, jag hoppas också att vi fortsätter hålla så pass bra kontakt som vi gör nu även fast vi typ aldrig kommer ses!

Nästa helg ska vi iaf till Gösteborg båda två, ska bli hur kul som helst! Har egentligen inte alls råd med det, men det skiter jag i! Ska bli skitkul, umgås med henne hela helgen och träffa Gustav igen såklart! Shoppa lite, festa mycket och kanske blir det en sväng på Liseberg, ja, vi får se...vi ska iaf mysa en massa och det tycker jag om!

Therese, jag kommer alltid att finnas här för dig, älskar dig!



/ Ida

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

"av hela mitt hjärta" på latin :)

2009-07-01 @ 12:53:34
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

hahah ;) jag har ju förberett mig lite, men helt plötsligt så var det ju juli, haha :/ ska verkligen försöka klara det nu! :)

2009-07-01 @ 13:48:28
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Moms

Mitt hjärta! Vi måste ses snart! Jag sparar pengar på att bo i Vikhög förstår du ;) O jag slipper laga mat (vilket jag även planerar att slippa i GBG)! Jag älskar dig, och finns alltid för dig med! Vi får väl helt enkelt prata lite mer i telefon. Puss!

2009-07-01 @ 14:02:35
Postat av: AMANDA - ♥

Ja, det fick bli en besätllning av båda ia så får vi se vilka som är finaste irl :)

fin bild på er :)



trevlig helg!

2009-07-03 @ 15:10:31
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0