Låångsamt går det!

Hejsan alla!
Asså jag tror verkligen inte ni förstår hur tråkigt detta är! Suck frör att behöva sitta inne över huvudtaget när det är såhär varmt ute, borde vara olagligt att jobba när det är över 25 grader ;) Och jag bara sitter här...idag har jag iaf pluggat en del, cellen är klar och är inne på nervsystemet nu, men vi får väl se hur mycket som fastnarr och jag vet ju fortfarande inte hur djupt in jag ska gå på det! Men men, det är bara att fortsätta vara duktig helt enkelt...tror nog att jag ska ringa moms nu, hon har säkert inget att göra på sitt jobb heller och gratis är bra! Men nähe, hon satt i möte, suck! Får väl plugga lite till dårå!
Nu slutar jag om 1½ timme, fast om jag känner mig själv så går jag lite tidigare, stämplade ju in 06.52 då borde jag kunna gå 15.37 utan att förlora flexminuter ;) haha!
Vi hörs säkert innan jag går igen!

Har ni det skönt ute i solen mina vänner?


Jag skulle förresten behöva någon som kan snygga till min blogg lite, göra en snygg header och sådär, någon som känner sig manad? Förmodligen inte, antar jag! Men jag fattar verkligen inte hur man gör!! Så förhoppningsvis kan någon hjälpa mig att fixa den :) Snälla!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0