Korv stroganoff

Idag åt jag korv stroganoff, vilket  var min absoluta favoriträtt när jag var liten, jag tycker fortfarande att det är väldans gott men jag tror absolut att sushi har tagit över första platsen. Har väl också blivit lite mer van vid stark mat och thaigryta är en annan favorit! :)

Vad är er favoritmat?

Nu är det bara lite mer än 3 timmar kvar att sitta här för idag, så nu SKA jag ta fram skolböckerna! Fasen vilket tjat om dessa böcker, men jag  måste ju plugga, men när det väl kommer till kritan så känsn det roligare att surfa runt och läsa bloggar ;) haha! Men SKA jag! Adjökens!

/ Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?

2009-07-02 @ 13:12:29
Postat av: ♥ Novembersara - det lilla extra.

SV: HAHA, jag vet. Samma när dom visar lyx vs budget. En lyxtshirt kostar 7,000 och budgettshirten kostar bara 599. Vem fan har råd att köpa en tshirt för 599? Sånt hatar jag med alla tidningar!

2009-07-02 @ 14:10:37
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: emma

haha klockren :D

2009-07-02 @ 14:15:42
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0