Konstigt!

Ibland mår jag konstigt, ibland mår jag jäkligt dåligt över mitt liv! Just nu känns det så...Varför har inte jag det som ni har? Varför är inte mitt liv så? Jag vill också ha det så!  Ibland är livet bara inte rättvist, varför kan jag inter få det du har, varför blir det aldrig lika bra för mig som det är för dig? Är det något fel på mig? Gör jag något fel? Ibland suger livet fastän att du lever det! Ibland vet jag inte vad jag tänker eller vad jag vill, just idag är en sån dag! Ni har det jag så gärna vill ha, men just nu känns det som att det kommer aldrig bli så för mig....ibland suger livet, ibland mår jag dåligt, idag är en sån dag! Ibland tycker jag inte om mig själv...ibland känns det som jag inte duger, ibland  känns det som jag inte borde finnas...idag är en sån dag! Idag är en sån dag jag undrar vad jag gör för nytta! Ikväll känns mitt liv inte värt så mycket! Just nu vet jag inte vad jag vill, just nu vet jag inte om någon kan hjälpa mig...just nu vet jag att du kan hjälpa mig, just nu vet jag att du kommer försvinna från mitt liv och jag hatar det! Just nu är det inte bra! Just nu mår jag inte bra! Just nu vill jag inte detta mer! JAG VILL INTE!

Kommentarer
Postat av: jenny

sv, åh tack, alltid roligt att få höra det:D

2009-07-12 @ 00:22:27
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

okej, vad fick du med dig hem då? :)

2009-07-12 @ 01:17:15
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0