Konstigt!

När det är något konstigt med min kropp, typ den kroniska febern eller huvudvärken som jag hade förut eller som en skum grej jag har just nu, tror jag alltid att jag har cancer. Varför tror jag det? Jag vet inte, det kan väl hända att matilda och hennes sjukdom har präglat mig på det sättet att jag alltid kommer att vara rädd för cancer. Någon annat är också att jag skulle vilja se hur min omgivning förändras runt någon som är svårt sjuk...hade mina vänner träffat mig oftare, brytt sig på ett annat sätt. Hur hade det förändrat mitt liv? Vem hade funnits där? Andra än de som finns här nu, är mina vänner mina riktiga vänner? 
Vem hade stått på mig begravning och sagt sina sista förväl till mig? Detta är saker som jag (och säkert många andra) funderar över....det minsta jag vill är att få cancer eller bli allvarligt sjuk såklart, men på någon sätt hade det varit skönt att veta vem som faktiskt hade funnits där för mig och min familj, för jag måste säga att jag är väldigt osäker just nu! 



Idag har jag köpt nya löpskor, var inte alls planerat men det var billigt och bra på team sportia och mamma, hjälpte till. Får ju sånna blåsor av mina gammla skor. Jag och mamma gick in våra nya skor på en långpromenad på Mosses med Basco, nu ska jag bli smal ;)
Nu ska jag sova, imorgon väntar Falsterbo, wiie! 

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0