kod!

Asså, jag kan verkligen inte förstå varför typ hälften av alla bloggar jag läsaer har kod för att kunna skicka kommentaren, det hjälper ju ingen...det bara klyddar alltid och man ser ju knappt vad det står för något, nej, bara besvärligt tycker jag! Fine om man vill godkänna sina kommentarer innan men den här koden ger ju inget? Eller är det jag som är helt lost? 

Tror att jag hittat två potentiella nya datorer, både verkar ritkigt bra och dessutom stilfulla och snygga, inte för att det egentligen spelar något roll...fast kan ju vara kul men en dator som inte är en klump och så ;) 

Nä, nu är det lunch och lasange, gott gott! 

Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

okej. men vad kul att du har hittat ridningen då:D

2009-07-21 @ 13:50:48
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0