Kladdis!

Just nu står mina kladdkakor i ugnen, ja, kakOR! Jag bakade två för att kila över och fika hos Maddie ikväll, vad fasen det är ju trots allt sommar även fast jag jobbar och ja jo visst jag skulle gå ner lite i vikt, men va fasen det får jag ta tag i sen när jag slutat jobba, just nu finns det ingen energi! Så om 2½ vecka börjar träningen, äta nyttigt och plugga! haha, jomen visst det håller jag nog! Nu tog jag ut kakorna och de ser så gott ut, den ena blev aningens för mörk efetrsom den var högst upp, men bara mörk--->inte bränd! Så nu ska de svalna och så ska jag bege mig till Maddie och companie!

Vi hörs igen imorgon, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Monkey



ohh vad gott med kladdkaka! :) det brukar jag alltid baka hihi

2009-07-06 @ 19:26:46
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0