Jag har också bestämt mig igen!

Ja, efter att lästa Saras blogg så ska jag försöka bli lite bättre på det här med nyttigheten och träningen jag också, men det är fasen svårt speciellt nu på sommaren. Men jag ska göra ett försök jag med...kommer skirva vad jag äter på dagarna och min träning, men det kommer dock vara kass med träning fram till jag slutar jobba, hinner helt enkelt inte med! 

Tiden har gått någerlunda fort so far idag, har varit en del att göra, nu tänkte jag leka lite med min header och sen måste jag försöka orka plugga en del! 

I eftermiddag/kväll blir det fullt upp, ska hem till Ulrika (Matildas mamma) och lilla Vildis och fika och sen ut med Mia och Pappa på St, Gertruds och käka, har egentligen ingen lust att gå ut och äta, vill hellresova ;) Ska se om jag lyckas fånga dagen i lite bilder! :)



Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

klockan 6..vaaa ? jobba eller ? önskar jag kunde ha ett jobb

2009-07-08 @ 14:14:39
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0