Gooodmorgon!

Idag är den måndag och sista veckan på jobbet, förhoppningsvis kommer jag faktiskt aldrig någonsin vara här en måndag igen, för jag har inte planerat att vara här nästa sommar ;)

Fast å andra sidan hade jag lätt kunnat jobba en vecka till, har ju lixom ändå inget annat planerat och jag hade behövt ha lite mer pengar...blir ju dyrt nu när jag ska köpa en Mac, men det ska bli en Mac för mig dator är sämst och jag pallar verkligen inte med den längre :( suck! Får hoppas att jag flyttar till hösten också...då är jag verkligen i behov utav den! Om jag flyttar bestäms nog nästa vecka...hoppas hoppas! Fast jag kommer leva som en fattiglapp, på potatis och ris...andra fattiga studenter kan leva på pasta och nudlar, men nej, någn jävlel har gett mig genom som gör att min kropp inte tål gluten = vilket gör att all mat är förbaskat jävla dyr!! Ett bröd med 16 ynka små äckliga brödskivor kostar över 30 spänn, usck! Och ett paket pasta kostar också över 30 kr, för er normala går det på typ 16 men nej, varför ska jag få äta billig mat? Och visst ja, så var det där med att jag inte heller kan få i mig alls mycket laktos, alltså är min mjölk även dubbelt så dyrt, JUST LOVE IT! Nu nä, ska jag leka lite med Andrés Mac som han har med sig, jag måste ju försöka lära mig och förstå mig på denna underbara teknik ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Nawww tack söten! Är allt bra med dig i dag då?

2009-07-20 @ 09:20:23
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: novembersara

SV: Ja, det visste jag. Tycker hon är sötare :D

2009-07-20 @ 10:42:27
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: jag är lite lost nu, kommer du ihåg vad vi pratar om?

haha kram på dig

2009-07-20 @ 16:41:55
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Hur enkelt och snabbt som helst har jag samlat ihop 2500 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

2009-07-20 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0