Godmorgon mina vänner!

Måndag, en ny vecka har kommit! Varför är det så att helgen bara rinner iväg medan veckodagarna är med som något seg gelé som verkligen inte vill komma igenom hålet lixom? Så irriterande, helgerna bara fösvinner och det känns fortfarande som det var fredagkväll och början på helgen. Usch, en helt ny vecka med uppgång kl 05.50...suck! Men men, jag tänker på pengarna och resan till Gösteborg i helgen, ska bli så mysigt att åka dit och bara hänga/festa och mysa med Moms och ja, Emelie ska också dit fast jag vet inte om vi ska ses?!

Denna veckan är annars inte allt för händelsefull, imorgon ska jag sitta barnvakt efter jobb (wiie, känner att det verkligen ska bli superkul, not!), sen på onsdag ska jag hem och fika hos Ulrika (Matildas mamma) och lilla Vilda, som lär ha blivit hur stor som helst sen jag såg henne sist! Detta resulterar ju till att jag måste baka idag, kladdkaka blir det nog, enklast, godast och snabbats helt enkelt. LillEmelie kanske får hjälpa mig, hon ska enda hit och lva på att låsa upp dörren/larma av och fixa med Basco, hon ska hjälpa oss att gå ut med honom några eftermiddagar när mamma inte hinner komma hem från jobb i tid! Kul för henne och bra för oss.

Idag ska jag försöka ge mig på att ändra lite design här på bloggen, vi får väl se hur det går?! har iaf min egen dator med mig så får vi hoppas att det funkar!

Ska ni göra något kul idag, eller är det jobb som gäller för er också?

Kram


Kommentarer
Postat av: Linn

Jobb jobb jobb.... Vill bara gå hem och softa på innergården i solen! Imorse blev det iaf lite chill frukost på espresso house som sagt, efter att jag fått min granne att jaga ut måsjävelen på gatan med en cykelkorg... :) Så du är på akzo alltså, jag sommarjobbade där 2005 på MP2 eller vad det kan ha hetat... Lycka till med designändringen, jag försökte mig på det också en gång men det gick itne så bra... :)

2009-07-06 @ 09:22:54
URL: http://linns-egna.blogspot.cpm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0