Gammal musik!

Åh, sitter på spotify och lyssnar på en massa gammal gammal musik, från sommrar som typ -98, då var det Bailando som var the big sommarplåga...jag och min kusin Emma satt alltid på torpet och lyssnade på "sommartoppen" i P3, vilka härliga tider jag haft på torpet, saknar det lite faktiskt. 
S club 7 var ju ockås en favorit när jag var yngre, de hittade jag i helgen upp i gbg, don't stop never give up...
Aaron carter var ju typ min personliga favorit när jag gick i typ 3:an tror jag, Jag var med i vår skolas melodifestival som honom med "crazy little partygirl". Jag var utklädd till honom och hade med mig min brors snowboard och lekte med den, han åkte snowboard i videon, haha, vilka minne jag fick upp nu! Tuffit! Jag vann iaf, för 0-3:orna, hihi! 

Haha, jag var faktiskt rätt lik honom själv, jag hade ju sån snygg mittbena och superblont hår, hihi, och tyckte Aaron var typ det snyggaste jag sett :)
Vilken artist gillade ni bäst när ni var små?


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack..allt väl ?

2009-07-13 @ 14:47:31
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

inte mycket

2009-07-13 @ 15:32:50
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha själv var man alltid britney spears eller geri i spice girls, några tjejer i min skola uppträdde alltid som beyonce och co.

S Club 7 gick det ju en serie om som alla följde:P

2009-07-13 @ 17:44:10
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0