En ny morgon!

Ja, imorse vaknade jag iaf lite piggare än igår, fortfarande jobbigt att gå upp i ottan men det blir lättare och lättare, vilket iaf är skönt! Idag ska André fixa min dator, rensa den (eftersom den är segare än segast och fixa ett nyare PS). Fast inte lönt att göra allt för mycket, för jag lär köpa en MacBook snart ändå, inte för att jag alls har pengar till det men denna datorn håller inte...behöver en snabbare och som inte hänger sig stup i kvarten och en med bra batteritid, för denna klarar typ max 40 minuter om man har tur, jomen visst, jag ska plugga i skolan ochs så funkar det inte eftersom min dator dör. Nej, usck för denna!

Förhoppningsvis kan jag fixa lite på en ny header idag då när André fixat klart och sen måste jag faktiskt se till att få lite pluggat också!

Har ni några planer för dagen?


Åh, vad jag saknar detta! I Villars över en dag med alla unnderbaringar från aupairlivet i Schweiz! Passande sommarbild eller vad säger ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0