Champangefylla var det ja!

Gårdagskvällen var superhärlig! Jag och mia lagade mat och fixade typ hela dagen, jag kom till henne lite innan 14 och sen var vi igång. Jag blev sen ivägskickad till Burger King för att hämta den bestälda isen, jisses vad mycket is vi fick och det var tungt att bära till bilen! Men isen räckte gott och väl och kyla alla våra champangeflaskorn i baljan! Gästerna kom som tur var lite sent annars hade de fått gå utan mat, men väldans god mat blev det iaf! Det blev en härlig kväll som slutade på Koi såklart :) Jag tänkte visa er kvällen i bilder!


Massa mat, detta är inte allt! Synd att jag tyvärr inte kunde äta hälften av det!


Malin på balkongen!


Mia & Linn


Jessie & Patrik


Linn & Patrik


Louise & Mia


Jag & Mia


Jag & Bror


Mia & Freddan (som flippar som vanligt)


Anna & Malin


Alex & Emma


Malin & Paula


Mias present från mig, detta var mitt hemliga projekt! Hon älskade det och gjorde alla andra också, beställningrna rullade in! KUL!

Såja, det var kvällen i bilder, som sagt, hade en riktigt ball kväll, vilket jag typ alltid har med detta folket! :)

Hur har er helg varit? Nu ska jag käka och sen ska jag hemm till Madiie och snacka lite skit, sen blir det sängen eftersom det är jobb imorgon igen, varför försvinner helgen så fort?!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: jasse

Hej snäckan



kom på för någon dag sen att jag känner en som också jobbar på ditt jobb:) tihi. vi får ses en dag?när kan du? Puss

2009-07-05 @ 20:51:46
Postat av: Monkey



tack :) vad roligt att höra! hihi



åh herregud vad mycket mat haha kan nog tänka mig att du inte orkade äta allt :)



kram!

2009-07-05 @ 21:50:18
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Deniesé

sv: haha låter härligt !

Jodå den har varit bra! :)

Kram

2009-07-06 @ 07:43:18
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0