Bloggdesign!

Så, eftersom ingen frivillig kan tänka sig att hjälpa mig fixa designen får jag väl försöka själv...så besök på min blogg sker på egen risk, haha! Nä, men allvarligt, jag har ingen aning om hur man gör så jag får helt enkelt prova mig fram ;P Så teknisk är jag förstår ni!

Dessutom är jag ska sjukt sockersugen, är helt tokigt, det typ vattnas i min mum, mmm, den vill ha godis, men hallå klockan är 9.20, men ojsan såg jag nyss, klockan på kontoret har stannat och till min stora glädje är klockan 10.23, wiie! inte för att det betyder att jag få äta godis, men känns ändå bättre att veta att klocan är över 10 :)

Nä, nu ska jag börja och se hur det gr för mig..kom på att detta är ju tokigt eftersom jag inte har några bilder på den här datorn, ajja, kan iaf ändra bakgrunden eller nått!

Tjiiing,


Efter som att datorn på jobb är dum så kan jag inte ändra något på designen idag, får nog ta med min bärbara hit nästa vecka, då får jag ju också mina egna bilder! Ska bli spännande och se om jag kan få till det ;)
/ Ida

Kommentarer
Postat av: ♥ Novembersara - det lilla extra.

SV: Vad läser du för bok nu då? Gömda och pojken som kallades det är jättebra, ja! Camillas böcker har jag aldrig läst eller hört talas om! :P

2009-07-02 @ 10:33:20
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0