Bilderna från igår!

Lovade ju er att jag skulle fixa bilderna från igår och nu har jag gjort det! Det är svårt att få bra bilder när det rä bebis inblandad men där blev några bra :)


Nä jag kom så sov snuff!


Vi busade på filten i trädgården!


Filippa & Paula!


Att äta trasan är gott!


Mmm, vattenmelon var riktigt gott, fast bara när man sög!


Sen fick hon gröt, ny blöja och pyjamas av mig och fick sövas hos mamma! En trött Filippa!

Det var gårdagen bilder! Sen kommer det lite från när gympagänget var hos Chatte och Ola! Klickbara bilder!

     


Bild 1. Mia & jag
Bild 2. Mattias & Mia är tokiga!
Bild 3. Paula & Tjockis Sofie
Bild 4. Tjuckis Soffipropp dansar som aldrig för, undra om bebben diggar musiken?! :)

Nu ska jag slänga mig i sängen och glo på Bones, sen blir det käk här hemma för att sen vandra vidare till Johan och kolla film och mysa!
Vad gör ni ikväll?

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0