Åter på jobbet!

Yes, måndag idag och det betyder en hela vecka framför mig på jobbet, wiie. Kan ju lixom inte bli bättre!! :) Jag är inte alls ironisk, nej då! Har haft en riktigt nice Helg i GBG med älskade Moms och Gustav och alla hans trevliga vänner på lördagskvällen! Ska fixa upp lite bilder när jag startat min egen dator! Jag hoppas ni också har haft en härlig helg?!

Sov riktigt bra inatt, drömde dock en massa sjuka drömmar om pedofiler på dagiset där jag jobbade innan, usch, riktigt äckligt...förmodligen för jag såg fiklmen om pedofiler på Kanal 5 igår innan jag somnade. Har dock drömt mycket på sista tiden, undra varför man bara drömmer ibland? Elle asså, jag evt att man drömmer alltid, men varför kommer man bara ihåg det sådär i perioder? Någon som känner likadant?

Nu ska jag sätta igång min dator tänkte jag! :)

Kommentarer
Postat av: Moms

Hej mitt hjärta!

Skicka bilder, nu nu,nu! :)

Har lagt upp lite på FB, med viss censurering, if you know what I mean ;)

Ha en bra dag på jobbet! Puss!

2009-07-13 @ 07:52:00
Postat av: Linn

Jodå vi hade jättetrevligt! Shoppade väl dock ett par shorts som inte riktigt låg inom budgeten, men men! :) Shoppade du något då? Verkar som om du också haft trevligt?

Kram!

2009-07-13 @ 08:04:57
Postat av: Nina

godmorgon! =)

2009-07-13 @ 08:46:32
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0