Sov ut!

Ja, det var så skönt att vara ledig idag, eller ja, ledig och ledig, men jag behövde väl iaf inte gå upp tidigt och åka till skolan. Har dock plugga/jobbat stora delar av dagen. Men nu är jag nästan klar till seminariumet, sköönt! Har bara tre frågor på en teoretieker kvar som jag inte FATTAR!! Jag får nog verka lite småkorkad där tror jag, för jag kommer verkligen inte på några frågor! Jäjä, det löser sig!

Igår var det träning med killarna, det gick bra, vi körde handvol och Ervin fick till det bra, kul att se lite framgång. Man förväntar sig nog lite för mycket av de tror jag! De är ju trots allt bara 7-10 år och tränar bara 4 timmar i veckan, vilket vi ska ändra til 4½ denna terminen och sen en dag till nästa termin, men vi ska ju lixom också hinna med det! När jag började träna de förra terminen så kunde inte ens alla stå på händer eller hjula, nu tränar vi på roundat flickos och handvolt och frivolt. De allra flesta börjar få till roundaten. handvolen blir bättre och bättre och volten också. Vi kör ju aldrig färdiga övningar nästan utan bara uppbyggt eller stationer. Fast igår körde Ervin förhopp handvolt själv och vår fegis Edvin körde med pass och kämpen André med!

På lördag är jag själv, då blir det nog mycket grunder/styrka och rörelseskolning. Sen på tisdag har vi samträning med junior och Lindas killtrupp, ska bli roligt och framförallt för killarna! Sen i April blir det läger på Lingvallen, två nätter, ohjisses, hur ska vi stå ut ;) haha!

Nä, jag tänkta ta en springrunda, men vet inte om jag pallar ;P Vi får se helt enkelt!

Puss och kram vi syns på stan ;)

Kommentarer
Postat av: camilla

Hallå du! Allt bra? Pluggar du också nu? I Lund? Till vad? :)

2009-01-28 @ 16:15:49
URL: http://neverthink.devote.se
Postat av: Ida Ståhl

Yes, nu pluggar jag...till sjuksköterska i Malmö faktiskt! Vad gör du nu för tiden?

2009-01-28 @ 17:20:35
URL: http://idastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0