Sjukling i skolan!


Jaa, vet inte riktigt vad jag ska säga. Första dagen i skolan var ju inte riktigt som jag planerade! Uppropet var väldigt kprt, typ 10 min. Maria Eek var där, som ska gå socionom. Kul att ha någon  på skolan som man känner. Träffade Johanna med, henne lär jag ju ta lite hjälp av efterhand!

I vilket fall, jag coh Maria gick och tog en kaffe efter uppropet, sen var det dags att ha kårinformation, lite nyttig info, men no biggie! Gick på toa och sen blev det helt plötsligt jobbigt, blev helt kallsvettig och kunde knappt stå upp och jaa, sen kom det! Bestämde mig för att gå hem, inte lönt att vara där och smitta ner alla. Var ju trots allt bara rundvandring och ett möte jag missade!  Imorgon är det viktigare saker så jag hoppas jag mår bättre!
Så tog bussen hem och höll på att dö av utmattning på vägen hem med cyklen!

Nu ligger jag i min säng, har sovit sen jag kom hem och ätit lite soppa, so far so good! Nu är det One Tree Hill och det piggar alltid upp mig!

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0