Promenix..

Ja, då var andra dagen i skolan avklarad, inte för det var en hel dag, snarade typ 3 timmar. Vi fick en massvis av information som jag inte kommer ihåg nu, haha! Vet inte riktigt hur jag ska hålla reda på allt man måste kunna/veta!
Efter vårt informationspass så fixa jag mitt "multikort", passerkort till huset och typ lånekort på biblioteket, kan ju vara användbart, kanske inte just nu, men det kommer väl.
Jag gillar min skola, den är så fräsch. Är ju ganska ny så allt är så modernt och det rä ju härligt! Fast den är också ganska liten vilket betyder att vi måste ta oss till andra Byggnader på MAH ibland och det är ju lite drygt. Vårt introduktionspass på tosdagdag ska tex vara på tandläkarhögskolan, är dock vändigt nära men ändå, men man vänjer väl sig! Snart har man kanske också lite mer koll på läget, hoppas jag :)

kl 16 ska jag hämta Emma & Sara på skola/dagis och sen gör vi väl något spännande, typ som att besöka lekplatsen, wiiiehoo! Sen bär det direkt av till gympan där Mia väntar med våra killar, det är så roligt att träna dem nu när det börjar hända lite med dem!

Oh well, nu ska jag slappa ett tag innan det bär av till Annero! hoppas inte Tuva ser mig, för då blir hon nog avis för att jag inte ska hämta henne!  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0