Omvårdnadsteorier- analys och utvärdering

Oh yes, min nyinköpta bok på typ 300 sidor som ska vara igenomläst tills på måndag, haha, good luck till mig! Det blir en plugg dag imorgon, ja, Ida du SKA plugga! Ni får gärna komma hit och dra mig i örat eller nått, jag brukar nämligen alltid sluta efter 30 min coh sätta på TV:n istället!

Igår var jag hos Marina, vi gjorde våffler, mös i soffan, kollade böcker och sen åt vi hambugare när Sven kommit hem! Det första som sas när jag kom in genom dörren var Jonathan:
- Får jag säga en sak till dig!?
- Jovisst, gör du det!
- min mamma ska ha en bebis! :)
- haha, sa jag, jovisst! ;) Titttade på marina och hon nickade! Ihhhhh, sa jag :)
- gud gud gud så kul.

Hur gulligt är inte det! Fick se på ultraljudsbilden och det är lixom verkligen en liten bebbe där inne redan och hon är bara i v 14. SÅÅ gulligt!

Snacka om att jag kommer hänga hos de till hösten och framöver. Marina hjälper mig med skolan (hon är sjuksköterska) och ja gullar med bebis, kan ju inte bli bättre! :)

Nä, nu ska jag hem till Thulins (fast jag borde plugga, men nej, inte en lördagkväll. När jag dessutom varit i skolan hela dagen)

Så, ha en trevlig lördagskväll och hoppas ni får en roligare söndag än vad jag kommer få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0