Ledig en onsdag, inte dåligt!

Ja, jag antar att det är en students vardag, att vara ledig mitt i veckan. Så skönt, även om jag vet att senare kommer det krävas mycket plugg på dessa lediga dagarna, men inte idag inte! :)

Idag ska jag in till stan, äta lunch och fixa lite. Sen hem och hämta Emma & Sara idag igen, får se vad vi kan hitta på för skoj idag, kan ju inte bara sitta och uggla! Sen ska jag tillbaka till Lund, träffa Emelie, kankse hem till Anna & Johan coh spela guitarr hero coh wii, kan ju inte bli mer än trevligt, eller vad säger ni? Vi bjöd in oss själva fast vet inte vad vi fått för svar ännu, eller inte jag iaf, Emelie har säkert koll, det brukar vara så!

Min äckliga förkylning vill inte riktigt försvinna, hostar som attans och är så täppt så det finns inte, riktigt irriterande, men vad gör man åt det? Nä, visst ja, det finns inget att göra!

Jag borde nog äta lite frukost nu eftersom jag ska äta lunch i stan senare, så...soo long people!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rider du inget längre?

2009-01-21 @ 11:17:10
Postat av: Ida Ståhl

Jag har inte ridit på jättelänge eftersom jag har haft fullt upp med en massa extrajobb och nu har jag precis börjat skolan! Förhoppningsvis hinner jag med det snart igen, för jag saknar Jaq :)

2009-01-22 @ 16:37:11
URL: http://idastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0