Jovisst...

Jag klarade ända tills efter tärningen då jag kom hem till morfar, efter maten så fanns det såklart glass. Jobbigt att ha en så snäll morfar ;) Gott gott var det iaf!

Idag har vi haft världens tråkigaste föreläsning, trodde jag skulle somna, Vetenskapig Metodit, suck säger jag bara! Nästa vecka börjar etiken, den hoppas jag blir roligare!

Heeeelg, yees! Jag har dock lite att läsa, men inget större mängd, typ 8 kaitel eller nått! Men båda är på svenska så det är ju chill. Jag tänkte dock börja lite smått på hemtentan, måste välja en till teoretiker som jag ska fördjupa mig i, vet inte riktigt vem jag ska välja dock?!

Imorgon har jag tärningen med killarna själv, fast det går säkert bra! :)

Emelie kan du pallra din lilla rumpa hem eller, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0