Individen i centrum!

Ja, det var min omvårdnadsteoretikers viktigaste synpunkt, vilket också egentligen blev seminariumets stora omtalsäme.
Ocj jaa, jag skulle inte ha oroat mig så mycket för det för det var lugnt, vi satt mest och pratade/disskuterade. Så Lina, chilla, du fixar det lätt :) haha!

och så satt man här igen, har precis ätit lunch och nu ska jag egentligen bara sitta av tiden till träningen ;) som börjar kl 18. Boken vi ska ha läst till imorgon var slut i affären så jag får nog glatt vara utan den helt enkelt! Seminariumet är inte fråns om två veckor, så antingen så använder jag bara Marinas bok (som är fel upplaga) eller så får jag väl helt enkelt beställa den, fast det känns ju dumt eftersom förlaget håller på att publicera en ny upplaga och har inte längre kvar någon av de gamla. så ja, vi får se vad jag gör...ska kankse fråga Johanna om man använder den hela tiden, frågan är då vilken man ska köpa, upplaga 6 (som vi ska ha nu) eller upplaga 7?! :S

Nä, om man skulle kolla lite andra avenyn på datorn kanske...låter ganska lockande, och glass, jisses vad sugen jag är på glass! ;)
När åt ni glass senast? Får ni också sån söt-/ glassfrossebehov ibalnd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0