Fullspäckat!

Ja, jag har minst sagt fullspäckat schema, fast idag har det iaf varit ganska roligt. Igår däremot, först en lång föreläsning som ingen verkade fatta någonting av och sen en till på eftermiddagen, som var hela OK måste jag säga. lite relevant fakta iaf!
Idag hade vi en väldigt intressant föreläsning, något som man faktiskt har nytta av senare. Sen var det KTC intruduktion. haha, helt sjukt, vi ska lära oss att bädda MED en patient i sängen, haha! Vi ska också ha uppkörning på detta (teoriprov) utan att ens haft lektioner i det! Jaa, hur ska nu det gå till då! ;)

imorgon är jag ledig, fast det blir fullt upp med plugg till seminariume på torsdag, hoppas jag får bättre käm på vad sjutton jag ska prata om ;) haha!

Nä, nu ska jag ta en paus och titta på one tree hill, sen blir det mat och gympa, seen jaa, back to plugget ikväll ;)

Puss på er alla, hoppas ni har mindre att göra än mig ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

SVAR:



haha jag gillade Vira Blåtira som fan!

2009-01-27 @ 22:18:41
URL: http://spalm.blogg.se/
Postat av: sanna

SVAR:



haha jag gillade Vira Blåtira som fan!

2009-01-27 @ 22:19:08
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0