En omstart!


Hej allihopa!

Ja, jag tänkte att jag skulle ta upp bloggen nu när det händer så mycket nytt i mitt liv.
Imorgon början skolan, känns superkonstigt fast väldigt roligt! Så om 3 år är det mig ni ska komma till om ni vill bli stucken i armen eller när ni har problem med hälsan. Eller Malin såklart, vi två kommer ju fetäga :)
Det är tur att Emelie finns, min nya pluggkompis som hjälper mig med allt, tack, det är guld värt!

Det här med design är ju inte min starka sida, jag förstår helt enkelt inte hur man gör en egen så ni får klara er med denna tillsvidare :)

Idag har varit en skitdag, vaknade inatt, svettig och varm som en ko. Tog tempen som visade 38.5 C, på natten, isch det är mycket! Så jag har bara legat i min säng och varit orolig för hur jag ska klara av dagen i skolan imogron, men det får ju gå helt enkelt.
Nu ska jag gå och typ packa väskan och sen tillbaka till sängen (som jag för övrigt ligger i nu med datorn i knät, Me love)

Håll tummarna för att jag ska må bättre imorgon!
Hej svej i lingonskogen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0