Dåså!

Jas, idag mår jag bättre! Sitter vid frukostbordet och äter, idag är jag till och med i tid, bra va! ;) Får väl se om jag är det om 15 min också, men det tror jag nog, iaf om jag skriver ett kort inlägg!

Igår skulle jag ta bussen 7.12, jag blev såklart sen, fick inte upp cyklen och sen fastnade skosnöret i trampam, lycky me! Så när jag kommer in på bussstationen så står bussen där, notera att klockan är 7.10 jag tänkte yees, men såfort jag parkerat min cykel så rullar den! Faaan, paniken börjar stiga! Jag kan inte komma försent, men jaja, inte mer att göra än att vänta på bussen, så jag kommer till skolan precis när dörrarna stängs in till aulan, Ja tack :)

Oh well, nu måste jag fortsätta äta frukost annars lär väl samma sak hända idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0