Vilken tur man inte levde då!

Såg Valkyria på bio igår, asså, gud vad glad jag är för att jag inte levde på 40-talet och speciellt inte i Tyskland. Att behöva leva övervakad av SS och gestapo, nej tack! Men filme var riktigt bra! Valkyria, väldigt spännande!

Ja, idag var jag hos tandläkaren, hon var snäll ch s atat jag inte hade några hål, skönt :) haha!

Såja, då var det bestämt att Trupp pojk ska tävla 2-3 maj, spännande! Jag får åka själv med dem eftersom Mia är på bröllop den helgen, Malin & Freddan! Hoppas att Lotta kan följa med mig!

Nä, nu ska jag äta glass och lägga mig och slappa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du inga hål? du som käkar godis som bara den ;)

2009-02-23 @ 18:13:39
URL: http://jasselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0