Världens sötaste och KTC

Ja, Filippa är ju bara såå söt, jag blev kär på nytt i henne! Världens goaste lilla unge, jag fick uppdrag att byta och ästta på henne kläder så fort jag kom and me like :) Sen gick vi ut på en promenad i det väldigt härliga vädret, Filippa somnade på studs så jag och Paula gick och pratade om allt möjligt! Asså, hon är verkligen så goo :) Saknar henne redan! Asså, när man går där med barnvagnen, för det fick ju såklart jag göra så blir man lixom lite stolt, det är ju inte min bebis men det känns lite som det när man spatserar med barnvagen, man blir lite stolt lixom! Gud vad gulligt med en liten bebis, snart kan jag börja passa henne själv! Ska dit och luncha typ när det finns tillfälle för det efter skolan när jag ändå bara sitter hemma hos Mia och väntar på tärningen eller gympan. Mysigt!

KTC:n var chill, jag fick vara patient hela tiden så behövde i stort sätt inte göra så mycket..haha, en nice eftermiddag och lite kunskap har jag nog fått in trots allt!

Ikväll börjar Grey's, wiiihoo! :) I'm so happy I'm so glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0