Underbart!

Ja, det känns såå skönt att vara klar med tentorna, helt klar! Utskrivna och redo för att lämnas i receptionen imorgon! Så härligt! man jhar vait helt störd den senaste veckan, man bara skrev och skrev och hade ingen aning om man skrivit rätt, det vet jag iaf fortfarande inte, men nu skitr jag i vilket! Tänker verkligen inte lägga mer tid än vad jag gjort, fast jag måste ändå säga att jag har tyckt det vart roligt! Jag har ju mitt mål i sikte, att bli sjuksköterska och sen barnsjuksköterska. För att bli det så krävs det att jag gör det jag ska och lär mig det. Jag längtar tills vi står i kyrkan med vår fina lilla brosch och kan komma ut och jobba, 3 år, jaa, det är väl ingenting, right ;) Jag längtar tills jag kan hjälpa små barn på sjukhuset!

Ikväll är det Funk och sen tror jag att jag ska köpa med mig lite suchi hem till Mia och bara mysa framför TV:n i min ensamhet! Ska bli skönt!

Nä, nu måste jag städa, pust och fy! Men det rä ett tag sen och väldigt nödvändigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0