Tour de chambre!

Jaa, ikväll är det Tour de chambre på Sparta! :) Ska bli riktigt riktigt kul, tre korridorsvåningar festar samtidigt vilket förhoppningsvis innebär lite nytt folk!

Det återkommande klädproblemet faststår dock, när jag tittar igenom min garderob har jag absolut noll kul, men ändå är det proppfull! Hälften är fult, 25 % är för litet och det andra är mest baar tråkigt, suck! Varför är det så? Man handlar kläder efter kläder men aldrig har man något hemma som man vill ha på sig?
Och skor, vilka skor ska jag ha? Jag har verkligen feta skoproblem...inte bara festskor utan mer "gympaskor", har bara mina converce att ha på mig, alltså, JAG MÅSTE HA NYA SKOR! MEN, jag har inga pengar! Vilket leder till ett annat problem = Var hos optikern idag, ny försämrad syn IGEN! Så nu måste jag ha nya linser vilket är ganska chill, men jag måste också ha nya glasögon, ite lika kul eftersom det kostar så mkt! Och ska jag köpa nytt glas kan jag likabra köpa nya bågar eftersom jag inte riktigt vill använda de jag har nu, och då kommer ett problem till!

jag har så litet huvud så det finns knappt några som passar, provade ett par, SOM VAR FÖR BARN!! De passade och var ganska ganska snygga, men det är egentligen inte sånna som jag vill ha! Men men, jäkla syn! Om jag fortsätter såhär lär jag bli blind, varje gång jag är där så har jag sämre syn!!

Nä, nu sk ajag åka och köpa lite dricka till kvällens drinkar! :)
Ha en nice kväll guys! För det ska jag ha!

Malin, kan du komma hem från Kalmar så man kan få träffa dig, jag saknar ju diiiig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag känner igen där där, både med skoproblem och synen! Jag ser knappt handen framför mig längre...

Hoppas det gick bra på din tenta också :D Jag är så glad nu!

Ja men jag kommer faktiskt hem både i helgen och nästa helg? Ses kanske?



PUSS!

2009-03-02 @ 21:13:50
Postat av: Annelie

Tips är Stadium, var där för några veckor sen iofs, men de hade skitsnygga gumpaskor och tygskor i olika vårfärger och de var billiga!!! Kram

2009-03-02 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0