Tänk...

att jag ska bli sjuksköterska! Tänkt att om 3 år så kanske det är jag som tar hand om någon av som kommer till sjukhuset. Så det är ju tur att vi har så himla mycket att göra i skolan, så jag kommer kicka ass som syrra :)

Det känns ganska häftigt att veta vad jag ska göra med mitt liv, det har lixom alltid varit en stor gåta, för mig och många andra, men nu vet jag, hur sjukt är det?! Det känns skönt iaf, och som syrra kan man välja mellan så himla många jobb! Jag har ju dock redan bestämt att jag ska jobba på barnavdelning, vilken vet jag såklart inte. Men att jag ska jobba med barn har jag ju vetat länge och nu kan det bli verklighet! coolt!

Hoppas ni också kommer på vad ni vill/kan göra med ert liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska också bli sjuksköterska, tror jag, har haft det i tankarna i flera år och alltid sökt det som andrahandsalternativ men kommit in på det första.. Men nu känns det som att jag verkligen vill det och till hösten lär jag börja. Du får berätta vad du tycker om det sen. Kram Annelie

2009-02-01 @ 19:50:49
Postat av: Ida Ståhl

Jaa, men det har jag hört förr! Vad kul :) Jo, än så länge är det kanske inte det roligaste, men jag hoppas på nästa kurs, då kommer vi in på det medicinska. Men jag berättar mer, elelr et rä väl egentligen bara att forsätta läsa bloggen, för här lär du få veta :) Kraam

2009-02-01 @ 20:52:25
URL: http://idastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0