Stude, oh yes!

Thats mee, eller njaa, kanske inte men jag tycker iaf att jag är ganska duktig. Var hemma hos Emelie och pluggade en massa timmar, visst att det kunde ha blivit mer gjort (för jag är seg som sjutton) Men vi var flitiga som små myror! Riktigt stolta över oss! Hoppas på fler sånna dagar gumman :)

Tänk så mycket åldern förändrar en, jag har nog aldrig pluggat ordentligt förr. Har lixom aldrig sett någon ritkigt mening med det! Men nu, nu ska jag lixom göra det för att bli en grym syrra för att kunna ta hand om alla små barn och sjuka. Nu känns det motiverande att plugga, ja, faktiskt, dock inte alltid roligt! Och jaa, jag hade hellre legat och slöat hela dagen i sängen framför en bra film med Emelie istället för att plugga, men man får ju blicka framåt lixom.

Jag hade hoppats på att få prata med Moms idag, men hon hann inte, suck :( Oh well, en annan dag antar jag!

Nu ska jag läsa lite etik tänkte jag och kanske poppa lite poppisar, fast jag är egentligen hur mätt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0