Sova...

Asså, jag får panik på mig själv, kan inte sova längre...igår gick jag väl och la mig runt 1 eller nått och tro fan inte jag vaknar kl 7 och kan inte somna om, så himla störigt! Jag är skittrött men kan inte sova. Känner i hela huvudet att jag vill sova, men det går inte!

Nu sitter jag och göra lite nytta till gympan. Killarna ska få ett klistermärkesystem. När det gör en övning "rätt", snyggt och ordentligt så kan de få ett klistermärke. Det gäller alltså inte bara färdiga övningar, utan även typ rondat till mage. Förhoppningsvis kan detta göra att killarna förösker lite mer, skärper till sig även på de övningar som kanske inte är de roligaste! Sen tycker Ola att vi sak göra exakt samma sak, alltså samma stationer och styrka vaje gång i typ 3 -4 veckor, för att få bättre struktur och få killarna att veta exakt vad som händer och kanske därmed få bättre dtruktur. Vi får väl se vad som händer!
Läger är ett faktum, den 3-5 april drar vi, trupp pojk ungdom, Minitruppen och trupp 5 till lingvallen. Ska faktiskt bli riktigt roligt, speciellt om nu trupp 5 och minitruppen få följa med (beror på om det finns plats. Då blir vi dryga 60 st från motus. Våra killar behöver verkligen andra tärnare då och då för att de ska skärpa till sig!
Det blir nog en tävling i Maj också, Ola, Malin och alla andra tycker vi ska satsa på det, bara för skojs skull och inte träna allt för mycket till det utan bara köra på som det kommer. Alltså inte träna på typ ljushopp och X-hopp utan köra på som vanligt med volt och sen veckorna innan bara träna lite och hoppas att de skärper till sig! Oh well!

I helgen ska jag passa Linnea och Madde, Madde och jag ska nog på bio i eftermiddag så får framor eller Bengt ta linnea under tiden. Sen får vi se vad annat vi kan hitta på för något. Kanske blir det pulka eller nått.

Nä, nu ska jag äta lite och sen bege mig till träningen! Det ska bli roligt!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0