Små panik!

Asså, denna jäkla tenta, jag förstår ingenting och är förmodligen inte ensam. Så blir handledningen inställd för att hon är sjuk, men jahaa, kul! Jag förstår inte uppgiften eller det som står i boken, härligt värre! Så imorgon blir det till att skriva ihop något som jag inte förstår själv, vilket känns väldigt bra, not! Men vad gör man lixom?

Afron var lika kul som vanligt, fast jag känner att jag börjar bli förkyld, det rann från näsan och jag blev sjukligt trött efter typ halva klassen...kan bero lite på att jag kan det så man drar på ganska bra, men känner i kroppen att jag håller på att bli sjuk...vilket jag inte har tid eller lust med.

Måste förresten påpeka att ni är ruskigt dåliga på att kommentera! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugn Ida, du är verkligen inte ensam om att inte förstå något av vad man skriver av hemtentan elelr vad man ska skirva:S Tur man har någon man kan dela sina mörka innersta tankar om denna jäkla tenta ;) hörs imorgonpå msn.. :)

2009-02-16 @ 22:04:24
URL: http://jasselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0