Sjukt!

Asså, jag har haft sjuka drömmar inatt! Helst stört vad man kan blanda ihop personer, händelser och känslor. Jag drömde om att vår danstränare Karin var gravid och inte kunde komma och träna oss mer, hon hade satt en lapp på dörren när vi hade fest med gymmet (haha, ofta man har fest på gymmet va?) haha och alla var helt knäckta att vi inte kunde ha Karin mer. Hur sjukt är det?! Sen hände det en massa mer grejer fast det kommer jag inte ihåg.

Jag hade nog ifs blivit lite ledsen om vi inte kunde tränat för Karin nå mer för hon är så rolig och jag älskar verkligen att dansa för henne!

Nä, nu måste jag äta lite och sen försöka fortsätta med tentan, fast jag är sjukt förvirrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0