Sjukt dåligt start på dagen!!!

Hade handliedning till tentan som jag var ganska klar med, men nä, då visar det sig att läraren tycker jag har helt fel upplägg. man skulle ha samma upplägg som boken vi har fått att "skriva från" för att det skulle bli lättare för henne att rätta. Det skulle vara samma underrubriker som i boken eller iaf var samma ord tvugna att finaas med i texten, men hallå, går jag i högstadiet elelr på högskolan, jag skulle gissa högstadiet. Vi skulle alltså göra ett slags referat av boken, det är inte en jävel som sagt det förut och det står inte i anvisningarna! Nä så nu äntligen mitt i natten har jag ändrat klart mitt. tycker numera inte direkt mycket om denna läraren!

Sen var jag hos Linn, som har värsta ögoninflmationen, stackare! Hon kunde knappt se något och det var så himla svullet så man såg knappt ögat! Men hon var duktig ändå, som vanligt!

Sen träffade jag Lotta på stan, följde med henne till skolan och snackade en massa skit och sen bar jag mig iväg till ymmet, där det var FUNK! Det var mer än jag som hade haft en dålig dag! Fan för människor ;)
Men som vanligt så blev man glad av att dansa och nu när man verkligen kan koreografin är det så kul och sjuukt jobbigt! Längtar redan tills måndag!

Bara så ni vet så är LINA hur goo som helst! :) Tack gumman!

Nä, nu måste jag sova, nästa handledning är imorgon, hoppas fan den går bättre annars slutar jag skolan!! ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0