Ojojoj!

Shiiiet vad dagen träning var jobbigt! Först pump, men nya stänger och vikter som vägde mycket mer än de gamla (eller snarare att de gamla vikterna inte vägde det som stod) sen Mage/rocky och sen Afro, och my gosh vad trött jag var när vi körde finalerna på Afron men alltid lika roligt! Så härligt att gå till gymmet och känna ja, fan va kul! och gå där ifrån svettig/trött och ett leende på läpparna. HÄRLIGT!

Imorgon är det ingen skola men en massa plugg, måste försöka få klart Etiken imorgon känner att det börjar bli ont om tid och i helgen är det hoppkurs för Maria Fieber och såklart gympan.Så hinner nog inte så mycket som ag skulle vilja. Nästa vecka ska jag jobba hos Familjen Olsson 3 dagar och har en del skola. Ajja, jag får väl helt enkelt göra mitt bästa!

Nu ska jag iaf sova så ja kan gå upp tidigt imorgon och plugga fram tills jag ska ha intervju!

Ajökens och sleep tight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0