Nervsystemet!

Är sjukt klyddigt ;) haha! Haft haft en lååång föreläsning i det idag och imorgon kommer en till, vår lärare är lite skumt, och sjukt förvirrad, men men.

Idag ska jag och Mamms till Burlöv center och shoppa lite, de har kvällöppet! Missar dock Grey's idag, dumt!

Intt har jag inte sovit igen, blir så trött på det! Somnade inte när jag la mig och vaknad vid 4 och kunde inte somna om, nu är jag måttligt trött!

Jag saknar min Moms lite idag faktiskt, drömde om henne inatt! Sjukt skumt! Hon kom hem helt otippat! Fast jag antar att det kanske beror p att jag träffade Fia igår, såå roligt! Jag längtar tills du kommer hem igen, fastän du inte ens åkt tillbaka ännu ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0