Middagskvällar med kompisarna!

Var ju lätt den bästa idén Emelie någonsin komit på ;) haha! Vi var hemma hos Emelie igår. Jag, Anna, johan, Martin och så kom Rebecka från korridoren. Kul att träffa henne, hon har man inte sett sen i somras då hon bott i Kalmar det senaste halvåret!
Vi åt iaf köttfärspaj och supergod lyxig sallad. Duktiga vi var! Sen blev det mys och snack framför TV:n.

Nu har jag tagit fram etikboken och ska läsa till seminariumet imorgon, det rä så  många skumma begrepp hit och dit, så klyddigt, men men. Jag är ju bra på att prata så förhoppningsvis kan jag komma på något vettigt att säga imorgon.

Var förresten på Tkeniska museumet med barnen igår, var ganska kul faktiskt. Idag är jag helt ledig från skola och jobb, men blir en massa plugg och lite TryggBarnvakt jobb. Imorgon är det seminarium och sen Aq va qul med barnen, ibland är det ritkgt jobbigt att jobba ;)

Haha, nä, nu måste jag sätta igång med etiken!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0