Kunde varit bättre!

Ja, festandet igår kunde definitivt vara bättre. Förfesten var knappt en förfest, haha! och det skulle varit en ritkigt fest, men men, alltid trevligt att träffa sina kompisar iaf. Sen drog vi till ÖG's vilket inte heler var så kyckat, skitmycket folk, skitmycket ybglingar! Alla var typ novischer och små och fula ;) haha!
Det som var roligt var att jag träffade en del från gamla klassen vilket alltid är trevligt! Speciellt Sandra, alltid lika kul och träffa henne! Vi hinner tyvärr typ aldrig ses, men fika snart måste det bli!

Jaja, Emelie lyckades iaf fixa till det för Chris och Martin, vilket var kvällens mål, eller ja, alla skulle ju fått till det men det kan inte gå bra alltid. haha, jag och ems gick hem ganska tidigt! Var lixom inte så på och dessutom nästan helt nyktra!

Jag kom hem med bussen i värsta snöovädret. och tittade på på CSI en stund innan jag släckte! vaknade tidigt, typ 9, men låg kvar en stund och bara var! Sen upp och jobba med TryggBarnvakt lite och sen kvickt till stallet för att titta på Amanda när hon tränade, så duktigt de har blivit :) Så stannade jag där en stund.

I eftermiddag har det varit TV och plugg och nu hoppas jag det blir mat relativt snart för jag är hungrig! Borde fortsätta med etiken lite till, men mina ögon går i kors av att läsa hela tiden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0