Jucka!

Jaa, när man är lite förvirrad på Funken och det rä nya steg efter varandra så blir man lite slut i huvudet! Så hon har sina uttryck, jag gillar Jucka mest, kom igen nu, åh hepp JUCKA!! Kom igen, alla kan detta tjejer!! Jag vet att ni kan! :P
Spring, klapp och SEAWALK!
Och SKUTT! haha, skutt är sötast fast inte helt enkelt, hon kallar det skutt för att det första steget ser ut som ett skutt och sen går det kvickt!

Jag har så roligt, garvar jag inte åt Karin så garvar jag åt mig själv när man ska se tuff och cool ut eller när man fan jag glömde stegen eller låg steget före alla andra! Jag är inte så himla bra på det här. Jag har en teori om att långa människor inte är lika bra på att dansa, och att det ser allmänt roligt ut när långa människor dansar eftersom det är så långt till maken, och ska man slå upp armarna så är mina såå mycket högre upp än typ Karina som är mycket mindre. Någon annan lånis som håller med mig?? Eller det kanske bara är en massa små pluttar som läser, vad vet jag?!

Nu måste jag läsa lite mer etik och sen ska jag packa badväskan...shi, var längesen jag badade, undra om bikinin passar ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0