Jaaej...

Idag kund ejag sova, ändå till 9.30, rekord med tanke på att jag inte har kunnat sova längre än till typ halv åtta sen hur länge som helst! Riktigt skönt, har dock lite ont i halsen, suck!
När man drömmer, sover man djupt eller ytligt då? För jag har drömt en hel massa inatt, konstigta saker som jag typ inte ens kommer ihåg nu. haha, en sak kommer jag ihåg, Mia försökte typ döda mig, hon var hela galen, fast mer än så kommer jag inte riktigt ihåg!

Imorgon börjar vår nya kurs, Medicinsk vetenskap, ska bli riktigt kul..Jobbigt att jag måste lära mig all anatomi dock, på latin, suck suck! Men jag är riktigt pepp på denna kursen, den kommer man lixom verkligen ha nytta av, det är ju det man ska göra resten av livet. Vi ska lära oss sticka i armen på folk, muahaha! Spännande!

Nä, nu måste jag göra mig iordning, sen ska jag åka och hämta Mia/Ola i malmö, som kommit hem från Österrike. och träffa FIA :) Innan hon åker tillbaka till australien igen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vill också!!! Men det är inte allt för många månader kvar tills jag också börjar. Läte en medicin-kurs på gymnasiet då vi bl.a. stack i armar med hallonsaft, sjuk kul!! Kram

2009-02-22 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0