I love it!

Asså jag bara älskar att dansa nu för tiden, längtar tills måndag och Afro nu och på måndagkväll längtar jag tills torsdagkvällen och Funken, helt sjukt hur roligt det kan vara, jag kan knappast påstå att jag är nå bra!  Men jag älskar att skutta, jucka, seawalka och allt som vi gör...jag älskar att svetta och bli sjukt trött och knappt orka stå upp när vi är klarar! Jag älskar att skratta åt mig själv och mina misstag men också när jag faktiskt lyckas göra rätt, kanske är det inte så himla snyggt men jag gör ju iaf rätt steg i rätt ordning :) I LOVE IT! Jag tycker också det är så himla roligt att träffa alla människor som man tärnar tillsammans med :)

Tack för de nya magövningarna förresten, haha!

Imorgon ska jag lämna tentorna och sen åka till Emelie för att luncha, trevligt värre! :) Sen blir det nog en sväng till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0