Helg!

Ja, då var denna helgen över, har gått så fort, antar att det beror på att det varit fullt upp...
I fredags var jag bara hemma och skrev klart mig etik tenta, kändes skönt att ah det gjort, nu måste jag bara fixa lite svenska....nu är det bara den äckliga metodiken kvar, wiihoo, fattar noll!

Lördagen var det först gympa sen stressa hem och åka till stallet, hoppkurs för Maria Fieber lördag och söndag, i lördags gick det bra men idag var Jaq trött och hade nog tärningsvärk, han rörde sig knappt och allt var mest en katastrof..men han är iaf söt :) Kul att träffa Anna, Josse, Jenny och Evelina!

Igårkväll var vi hos Martin, jag, Emelie, Jonas, Chris och Johan. De andra förfestad och drog ut, jag och Emelie drog hem till henne och chillade lite! Har alltid lika kul med er mina vänner <3

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0